Dacia Sport Club
Forum dedicat celor pasionati de aceasta masina.
Lista Forumurilor Pe Tematici
Dacia Sport Club | Inregistrare | Login

POZE DACIA SPORT CLUB

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
beatrice17 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
Dacia Sport Club / Discutii diverse / Proiect Dacia Sport  
Autor
Mesaj Pagini: 1
tehuk
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 7
Salut,


Se poate cumpara o masina Dacia Sport, si sa ii schimb tot motorul ? Este posibil ?
Ma refer, sa pun pe o sportiva un motor de BMW de exemplu. Din punct de vedere legal, este posibil ?

Multumesc.


pus acum 11 ani
   
Lucian MC
Membru fidel

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 355
Orice este posibil si legal si in toate domeniile daca ai destui bani si nu stii ce sa faci cu ei.
O omologare de genul implica si alte frane si multe alte modificari inclusiv un inginer auto care sa iti faca un proiect pe care sa il poti dupa autoriza RAR. Plus de asta trebuie facut ceva foarte ok care costa mult mai mult decat iti poti imagina


pus acum 11 ani
   
tehuk
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 7
Interesul meu este de a avea masina toata viata, nu de a o vinde dupa 2 luni. Locuiesc in afara Romaniei, de asta ma intereseaza un alt tip de motor pe masina aia.
Ai idee cam cat ar costa un astfel de proiect ?
Care este sfatul tau Lucian MC ? Acela de a cumpara masina, a lasa motoru si de a aduce modificari, sau de a schimba tot motorul ?
Nu vreau sa am probleme in alte tari din Europa, nu stiu daca am sa gasesc piese de schimb in afara tarii.

Multumesc mult pentru raspuns Lucian MC.


pus acum 11 ani
   
sparrowhawk
Membru fidel

Din: Barlad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1149

tehuk a scris:

Interesul meu este de a avea masina toata viata, nu de a o vinde dupa 2 luni. Locuiesc in afara Romaniei, de asta ma intereseaza un alt tip de motor pe masina aia.
Ai idee cam cat ar costa un astfel de proiect ?
Care este sfatul tau Lucian MC ? Acela de a cumpara masina, a lasa motoru si de a aduce modificari, sau de a schimba tot motorul ?
Nu vreau sa am probleme in alte tari din Europa, nu stiu daca am sa gasesc piese de schimb in afara tarii.

Multumesc mult pentru raspuns Lucian MC.


Baiatu, tu te auzi ce vorbesti acolo?
, in primul rand daca locuiesti in afara tarii dute si intereseazate acolo de modificari, ca la noi aici este jalnic, si ca sa faci un asemenea proiect trebuie sa ai bani cu nemiluita sa faci din caruta masina de formula 1 intelegi?!?!?!Un asemenea proiect nu consta in schimbarea motorului ca pe o bujie, si ce iti trebuie piese de schimb daca schimbi motorul?!?!, doar iti cumperi table sa ai rezerve cu nemiluita, piesele de schimb le gasesti la motorul care il  pui, dupa motor iti trebuie si o transmisie pe masura, asa ca sfatul meu este sa o lasi clasica si sa o treci la categoria care o merita masina asta, mai citeste cate ceva pe aici, si vezi ca a inceput cineva cu motor de bmw si tractiune pe spate, dar din pacate nu s-a finalizat nimic, deci in concluzie LASA-TE de proiecte daca nu ai BANI


pus acum 11 ani
   
nix82
Membru fidel

Din: sportiva Predator
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1381
Subscriu la cele spuse de Marius si mai adaug faptul ca pentru mine o sportiva modificata integral (motor,cutie,transmisie,tunning...) e asemeni unei babe care imbraca o fusta mini , decolteu adanc si se fardeaza excesiv . Dacia sport nu a fost proiectata pentru motoare mari si tractiune spate . Nu vreau s-o iei in nume de rau dar e bine sa mai asculti si de astia mai batrani din cand in cand.   

_______________________________________
traieste la limita altfel ocupi prea mult spatiu

pus acum 11 ani
   
Lucian MC
Membru fidel

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 355
Se poate usor modifica motorul de dacie sa ai tot ce trebuie .Daca vrei sa faci o modificare in strainatate e mult mai usor si obtii un certificat TUV cu care le-o tragi la buci si celor din Romania.Daca ai destui de multi bani de investit se poate si in Romania usor de tot doar ca trebe bani si multa rabdare.

pus acum 11 ani
   
tehuk
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 7
Salut,

Multumesc foarte mult pentru ajutorul dat. In acest caz, masina trebuie sa ramana cu motorul ei.
Ai dreptate nix82 , e mult mai bine sa ramana asa cum este ea.
Eu ma gandeam sa modifik cate ceva la ea, cum ar fi: scoaterea scaunelor din spate, jantele (de catzi inch? trebuiesc omologate?), culoarea masinii (vreau un negreu mat) suspensii, frane... iar toate modificarile sa fie facute in afara tarii. Vreau insa numere de Romania, nu alta tara.
Orice sfat e important pentru mine!

Multumesc tuturor membrilor acestui forum.

Modificat de tehuk (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
sparrowhawk
Membru fidel

Din: Barlad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1149

tehuk a scris:

Salut,

................
Eu ma gandeam sa modifik cate ceva la ea, cum ar fi: scoaterea scaunelor din spate, jantele (de catzi inch? trebuiesc omologate?), culoarea masinii (vreau un negreu mat) suspensii, frane... iar toate modificarile sa fie facute in afara tarii. Vreau insa numere de Romania, nu alta tara.
Orice sfat e important pentru mine!

Multumesc tuturor membrilor acestui forum.

Pai in cazul asta eu personal te sfatuiesc cam asa:
1. omologheaz-o ca masina de raliu la ce grupa vrei dar pentru strada
2.In cazul omologarii vei gasi niste termeni si conditii la R.A.R
3.pentru grupa care o vrei, vei putea pune ce motor vrei doar ca va trebuia sa corespunda carcasa din punct de vedere tehnic(adica , scaun pentru sofer, cusca de protectie si centuri, baterie si alte alea, esti baiat mare te poti interesa, nu e greu si nici imposibil)
4.Si in ultmiul rand poate si cel dintai , AI BANI?!?!?, daca da da-i drumu si vei avea masina de zi cu zi (cu consumul aferent)si conduibila pe toate drumurile tarii noastre

si ca o ultima precizare'' SUCCES ''            nimic din ce ti-am zis inainte de acest post nu a fost cu rau augur, doar ca multi ca voi viseaza CAI VERZI PE PERETI             


pus acum 11 ani
   
tehuk
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 7
Salut,


In nici un caz nu am luat parerea ta de "rau augur" sparrowhawk, ba chiar cred ca este un sfat.
Ai dreptate, multi viseaza mai mult decat pot face, insa trebuie sa ma documentez foarte bine daca e sa investesc intr-o astfel de masina. Stiu ca unele din intrebarile mele sunt puerile, insa rog sa intelegeti, eu nu sunt mecanic, nu am nici o notiune, din care cauza m-am gandit ca inlocuirea unui motor mai vechi poate ajuta, tinand cont de faptul ca masina o conduc 99% in afara tarii. In cazul in care am probleme cu masina, e mult mai usor de gasit piese de schimb.
In ceea ce priveste puterea motorului... cred ca si in cazul motorului original se pot aduce modificari pentru a mari viteza.
Intrebarea insa este: SE MERITA SCHIMBAT MOTORUL, SAU ESTE MAI BINE MODIFICAREA CELUI ORIGINAL PENTRU O VITEZA MAI MARE ?
Rog pe voi sa imi dati un sfat!
In cazul acestui tip de motor, unde anume pot aparea probleme cu timpul ??? Care sunt problemele cele mai des intalnite, pentru a putea fi pregatit???

sparrowhawk - Iata ce zic cei de la RAR:
Dacă se montează un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar în cazurile în care noul motor are performanţe mult diferite faţă de cel iniţial (putere mai mare, configuraţie diferită care presupune reamplasarea suporţilor motorului etc.) se efectuează probe specifice în cadrul Laboratorului de încercări pentru securitate rutieră al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, în noua configuraţie.






Multumesc de intelegere tuturor.

Modificat de tehuk (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
nix82
Membru fidel

Din: sportiva Predator
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1381
Parerea mea e ca vei fi mult mai apreciat pentru detinerea unei sportive intr-un mod cat mai original . Poti face si modificarile de mai sus dar banii investiti n-au justificare iar lupta cu morile de vant e inutila in tara noastra.

_______________________________________
traieste la limita altfel ocupi prea mult spatiu

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la