Dacia Sport Club
Forum dedicat celor pasionati de aceasta masina.
Lista Forumurilor Pe Tematici
Dacia Sport Club | Inregistrare | Login

POZE DACIA SPORT CLUB

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mariaa5 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 48 ani
Dacia Sport Club / Probleme mecanice / Servofrana  
Autor
Mesaj Pagini: 1
jvanovich
Membru fidel

Din: Botosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 652
Am o problema cu frana, cu motorul pornit pedala se duce pana la planseu si nu tine aproape deloc  daca fac pedale incepe sa se intareasca si sa tina dar daca o las 5 secunde si apas din nou frana iar se duce pana la fund si nu tine.Care ar putea fi problema?Tulumba aceea, furtunul de la galerie pana la tulumba? Cand fac pedale scade si turatia motorului e normal?MS

Modificat de jvanovich (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
sparrowhawk
Membru fidel

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1149
Cu franele la dacie e greu,am sa iti zic ceva, e greu de crezut, dar credema nici mie nu mia venit sa cred, la un moment dat am inceput sa pierd pedala, din ce in ce se ducea la podea si trebuiau 2 pedale uneori 3 sa tina frana, , am inceput si eu ca orice roman , sa ascult sfaturi sa incerc tot felul de combinatii, am schimbat la un moment dat si pompa, am pus de 1300 atasata pe serva,a mers cei drept oleaca de ma scotea prin geam, dar iarasi acelasi lucru , pierdeam pedala, la un moment dat , mi-am calcat pe suflet si am facut ce nu fac romanii, investitia in dacie, am cumparat totul nou, de la pompa , serva , conducte si alte alea, am facut franele dupa manual, nu dupa ureche si sfaturi ci pur si simplu dupa manul, cu toate sculele aferente, cu chei dinamometrice si alte aparate de masurat presiunea, si stii ce , frate, iti mai zic o data frate , am frane ca la orice masina straina pedala cursiva si lejera , masina se opreste perfect in distanta apreciata, si fara sa dau cu capul de geam sau sa fac 10 pedale, si sa revenim la morala povestii sau cauza franarii, stii ce cauza era?!?!?!??!, un amarat de etrier fisurat, fara sa scape lichid, la pasare acumula presiune, la relaxare tragea aer, si culmea nu se vede la ochi, si nu iese la testele facute de romani cu franele, eu unul si acuma ma mir ca o dacie poate avea frane demne de orice masina,, atata timp cat totul se repara si se face dupa vocea lui nea nicu de dupa colt, care ne spune ca a reparat 30 de ani la masinile astea si stie toate trucurile si ca daca cum le face el nu tin , nu mai avem, ce face , atunci ne inselam amarnic, si uite asa peste 10 ani vor mai exista 10 dacii in toata tara si lumea va zice mirata si cu ochii cat cepele ,,CUM MAI MERG HARBURILE ASTEA PE STRAZI'' si eu atunci am sa zic ,, MERG CA SUNT FACUTE CA LA CARTE",iar daca cineva de pe forumul asta imi aduce argumente cu contrariul, am sa ma retrag definitiv din aceasta comunitate, si am sa imi conduc amarata de dacie pana intru in pamant, DAR FACUTA DUPA MANUAL CU TOATE SCULELE AFERENTE.

pus acum 13 ani
   
jvanovich
Membru fidel

Din: Botosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 652
Pai ar trebuii sa imi verific si eu etrierii ca de ei am uitat complet in rest in afara de tulumba aceea de la servo si furtunul care intra in ea e pus totul nou.Am sa o fac si eu dupa carte ca aveam pe undeva manualul acela mare cu reparatii la orice si am sa o iau babeste..Ms mult am sa revin cu starea problemei daca persista sau daca sa rezolvat si care a fost problema.
Inca o chestie , cum se poate verifica tulumba aceea daca este buna? Am mai citit pe ici colo ca cineva a luat tulumba frecata de noua ba chiar 2 a schimbat la magazin ca erau praf.


pus acum 13 ani
   
sparrowhawk
Membru fidel

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1149

jvanovich a scris:

.....
Inca o chestie , cum se poate verifica tulumba aceea daca este buna? Am mai citit pe ici colo ca cineva a luat tulumba frecata de noua ba chiar 2 a schimbat la magazin ca erau praf.


Aici asa este, chiar din magazin sunt proaste servele,dupa cum am mai zis, eu mam hotarat si am facut dupa manual. Prima data mi-am cumparat cele necesare (scule) un vacuumetru e 80 de ron, pentru eficacitate franelor este super ieftin, dupa acea am cumparat un furtun nou pentru serva si un T confectionat sau cumparat.am demontat furtunul masinii si l-am montat pe cel confectionat astfel:furtunul cumparat l-am taiat in 2 si am pus T-ul,la capatul T-ului bransezi vacuumetrul cu un furtun cat mai scurt posibil, montezi furtunul astfel confectionat pe masina.Pornesti masina si o tii pornita la ralanti 1 minut, obturezi furtunul si opresti motorul,dupa care urmaresti vacuumetrul, daca presiunea scade cu mai mult de 33 mbar(25 HG) in 15 secunde inseamna ca ai o pierdere,pierderea nu o poti stabili exact pe unde este dar faci asa, prima data schimbi supapa de retinere dupa care faci iar verificarea, daca iarasi pierde atunci  e de la membrana servofranei si inlocuiesti servofrana, iar ca sfat de la mine, nu cumpara din magazin serva noua ca sunt proaste, e 100 de ron una nou cu banii astia cumperi 3 de pe alte masini si le probezi nu se poate ca din 3 sa nu faci una buna, la mine a mers acesta metoda perfect.Acum depinde ce vrei sa faci, daca faci un calcul cu banii care ii dai pe vacuumetru si celelalte, si constati ca serva scapa plus banii pe alta serva sau alta de la sh poti cumpara 2 serve noi, dar ma repet, decat sa te zgarcesti  la bani, fa tot posibilul si fa cum am zis, daca nu ai inteles ce am explicat aici zi-mi si iti pot face un desen.Succes, apropo dupa ce termini franele fale o proba pe standul acela cu role, nu alerga cu masina prin fata blocului si le testezi ca e greu de apreciat, in schimb pe stand vei vedea exact valorile fiecarei roti in parte.

Modificat de sparrowhawk (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
jvanovich
Membru fidel

Din: Botosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 652
Ok multumesc de sfaturi si am sa tin cont de ele.

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la